niedziela, 19 października 2014

Bohaterowie

Bohaterowie opowiadania "Tragiczna historia pięciu pojebów"




Axl Rose- cytując Stradlina: " mały, rudy i brzydki" wokalista Guns N' Roses.

Izzy Stradlin-  jedyny stanowiący warstwę inteligencką w zespole (zdał maturę) gitarzysta
rytmiczny Guns N' Roses. Pisze zajebiste utwory.



Saul "Slash" Hudson- kudłaty gitarzysta Guns N' Roses
W jego cylindrze znajdują się wagony fajek i flaszek oraz
można tam znaleźć szczura lub mysz. Ma fioła na punkcie węży.

Duff McKagan- wiecznie pijany i mylący chwyty basista
Guns N' Roses.

Steven Adler- wiecznie uśmiechnięty  i wesoły bębniarz Guns N' Roses. 
Posiada bogaty dywan na klacie.Nie ma zdjęcia, na którym wyszedłby normalnie.




ORAZ:


Skid Row- w składzie: Górka, Wężyk, Little Sebuś, Roberto i Rafaello


















15 komentarzy:

  1. Przepraszam bardzo, ale zauważyłam jeden błąd. Estranged napisała, że Izzy jest jej, a to nie jest prawda, bo Izzy jest MÓJ. A poza tym to ciekawe przedstawienie bohaterów XDDD I zjarany Duff, piękne jest to zdjęcie XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz się M. Nie widzę żadnego błędu. Izzy jest tylko mój i wybieram się już do Ciebie z moją przyjaciółką, piłą mechaniczną.
      Dziękujemy! :D

      Usuń
    2. Och, droga Estranged, już na ciebie czekam z MOIM Izzym i siekierami oraz polem minowym przed moim domem. Zapraszam! :)

      Usuń
    3. Ja idę do Ciebie z MOIM Izzym, piłą mechaniczną, mieczem świetlnym i bazooką. Załatwię Cię z odległości. :)

      Usuń
    4. W takim razie czekam na ciebie z MOIM Izzy'm 10000 wojskiem rodem z Władcy Pierścieni, którzy sa uzbrojeni w czołgi oraz różnorodne bronie masowego rażenia oraz w broń białą, a sama przy sobie mam zajebistość MOJEGO Izzy'ego, siekierę, noże i piły mechaniczne. :)

      Usuń
    5. Moja i mojego Izzy'ego zajebistość obróci Twoje wojsko przeciwko Tobie.
      Jeszcze dochodzą moje oddziały klonów i rycerze Jedi rodem z Gwiezdnych Wojen oraz załoga Latającego Holendra z Piratów z Karaibów.

      Usuń
    6. O nie, to twoi żołnierze obrócą się przeciw tobie, bo Izzy jest MÓJ, a poza tym mam po swojej stronie wszystkich wiedźminów, łącznie z Geraltem oraz wszystkich śmierciożerców i dobrych czarodziei, którzy sprzymierzyli się przeciwko tobie, ponieważ też uważają, że Izzy jest mój, bo też jest mój.

      Usuń
    7. Moi żołnierze nigdy przeciw mnie się nie obracają. Wszyscy dobrze wiedzą, że Izzy jest mój. Zaleję ich blaskiem chwały mojego męża i wszystkie światy i wszyscy kosmici oraz wszystkie smoki z sagi Eragona i Eldunari są po mojej stronie. Mojej zajebistej potęgi nikt nie pokona.
      Ps. Przenieśmy tą rozmowę na fejsa, bo robi się tu spam. xD

      Usuń
  2. Hej hej :D
    Macie szczęście, że nic niewłaściwego nie powiedziałyście o Slashu, bo wtedy, to miałabyś wojnę również z moim wojskiem, Estranged XDD A tak to musisz walczyć tylko z Martą XDD
    Piękne fotografie i opisy, cudeńko.
    Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie muszę walczyć, Kate. Ja już wygrałam. Mając taką armię i Izzy'ego u boku niemożliwa jest porażka. xD
      Dziękujemy! :*

      Usuń
    2. Wierze w Ciebie, siostro!

      Usuń
  3. Świetne przedstawienie postaci. :D
    Ale za to macie szczęście, że nie napisałyście nic gorszego o moim Williamie. (mam osobiste wojsko żółwi ninja, ale ćsiii.)
    No a dzięki temu, że jest mały, rudy i brzydki, mam pewność, że jest tylko mój. XDD
    Mam nadzieję, że jednak jeszcze coś tu wstawicie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Jest już nowy rozdział.
      Bardzo dziękujemy za opinię! ;D

      Usuń
  4. Kurde widze tu Gusnow i mega przystojnych Skidow. Lece czytac Joanne xD.
    Pozdrawiam Madeline.

    OdpowiedzUsuń